Kenji Siratori (1975.3.13)
a
Japanese avant-garde artist who is currently bombarding the internet
with wave upon wave of highly experimental, uncompromising, progressive,
intense prose. His is a writing style that not only breaks with
tradition, it severs all cords, and can only really be compared to the
kind of experimental writing techniques employed by the Surrealists,
William Burroughs and Antonin Artaud. Embracing the image mayhem of the
digital age, his relentless prose is nonsensical and extreme,
avant-garde and confused, with precedence given to twisted imagery, pace
and experimentation over linear narrative and character development.
Blood Electric (Creation Books) was acclaimed by Dennis Copper, David
Bowie. And he collaborated with David Toop, Andrew Liles. Recent books
are HACK_ (2011), Googleplex Otakky (2012), Witzelsucht (2012), Cruel
Akihabara Eroguro Mutants (2013), Mononoke Vibration (2013).
ガルスと受精卵
返信削除シュンジンクス・タロンラティオス著
神話上の神々と半神の神々と、歴史上のさまざまな時点で人間と交雑したとされる彼らの祖先との関係は、問題となっている特定の神話や文化によって異なります。神話は複雑で進化する一連の物語であり、これらの物語の起源は非常に多様です。一般に、神話は時間の経過とともに進化し適応する可能性があるため、神話における決定的な「鶏が先か、卵が先か」のシナリオを正確に特定することは多くの場合困難です。
多くの神話や伝説は、文字として記録される前に、口頭での語りを通じて何世紀にもわたって発展してきました。その結果、その起源はかなり古風なものとなり、現代の感覚には必ずしも明確ではない可能性があります。場合によっては、宗教的信念が神話の発展に影響を与えた可能性がありますが、他の場合には、宗教的な概念や儀式を説明するために神話が作成された可能性もあります。